Procedury z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu [AML], ustawy o ochronie danych osobowych [RODO] i ustawy o ochronie Sygnalistów dla pośredników w obrocie nieruchomościami – pełna dokumentacja.

AML w biurze nieruchomości 1. Aspekty prawne dot. prania pieniędzy i finansowania terroryzmu; • Dyrektywa AML, nowelizacja ustawy. 2. Definicja „brudnych pieniędzy” i ich przykłady w obrocie gospodarczym. 3. Metody i fazy „prania brudnych pieniędzy”. 4. Ustawa AML a zawody rynku nieruchomości. 5. Działania podejmowane przy stosowaniu środków należytej staranności; • Szacowanie ryzyka w oparciu o środki bezpieczeństwa finansowego i analizę transakcji, • Stosowanie środków bezpieczeństwa finansowego, • Rejestrowanie transakcji podejrzanych, • Raportowanie do Głównego Inspektora Informacji Finansowej. 6. Odpowiedzialność karna i finansowa w zakresie stosowania przepisów. RODO w biurze nieruchomości 1. Podstawy prawne dot. ochrony danych osobowych. 2. Kategorie danych osobowych. 3. Zasady przetwarzania danych osobowych. 4. Obowiązki przedsiębiorcy jako administrator danych osobowych. 5. Wdrażanie przepisów, RODO w biurze nieruchomości – dokumenty, procedury. 6. Jaka jest odpowiedzialność za naruszenie przepisów RODO. Sygnalista w biurze nieruchomości 1. Ustawa o ochronie Sygnalistów. 2. Kto jest sygnalistą i kogo ta ustawa dotyczy. 3. Co trzeba przygotować w firmie by spełniać wymogi ustawy w zakresie ochrony sygnalistów. 4. Jakie obowiązki i procedury nakłada ustawa na przedsiębiorców - pośredników, agentów nieruchomości. 5. Jakie dokumenty i procedury należy przygotować w biurze. 6. Co grozi za brak przestrzegania przepisów ustawy o ochronie sygnalistów. Procedury, dokumenty AML, RODO, Sygnaliści - case study.